fbpx

Regulamin sklepu

  1. Postanowienia ogólne
  1. Właścicielem Sklepu Internetowego (dalej: „Sklep”) i jednocześnie podmiotem świadczącym usługi sprzedaży (dalej: „Sprzedawca” lub „Usługodawca”) jest:
    DE Consulting Usamah Afifi
    NIP: 9521780399, REGON: 146454529
    Adres siedziby: ul. Prochowa 24/26 m. 12, 04-360 Warszawa
    Adres korespondencyjny (jak wyżej).
  2. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres e-mail podany na stronie Sklepu) oraz pod adresem korespondencyjnym wskazanym powyżej.
  3. Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu (o ile z treści Regulaminu nie wynika inaczej).
  4. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
  5. Sprzedawca świadczy w Sklepie usługi polegające na umożliwieniu Rezerwacji miejsc na „Wieczory saunowe” w obiekcie Wolnica Dom.
  1. Definicje
  1. Regulamin – niniejszy dokument wraz z załącznikami (jeżeli takie występują).
  2. Sklep lub Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem: https://wolnicadom.pl/sklep-wieczory-saunowe/, za pośrednictwem której Użytkownik może złożyć Zamówienie dotyczące rezerwacji miejsc w saunie (Wieczory saunowe).
  3. Sprzedawca / Usługodawca – DE Consulting Usamah Afifi, NIP: 9521780399, REGON: 146454529, ul. Prochowa 24/26 m. 12, 04-360 Warszawa.
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Użytkownik / Klient – każda osoba fizyczna lub prawna korzystająca ze Sklepu i dokonująca Rezerwacji w celu zawarcia Umowy.
  6. Umowa – umowa o świadczenie usług rezerwacji miejsc w saunie (Wieczory saunowe) zawierana na odległość za pośrednictwem Sklepu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  7. Rezerwacja / Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy o świadczenie usługi rezerwacji miejsc w saunie, określające w szczególności rodzaj i termin usługi, a także dane Klienta.
  8. Newsletter – nieodpłatna usługa elektroniczna, która umożliwia Użytkownikowi otrzymywanie od Sprzedawcy informacji handlowych i marketingowych (np. o promocjach).
  1. Zakres i charakter oferowanych usług
  1. Za pośrednictwem Sklepu Klienci mogą dokonać zakupu (rezerwacji) miejsca na „Wieczory saunowe” w obiekcie Wolnica Dom w wybranych terminach.
  2. Szczegółowe informacje na temat usług (sauna, terminy, dostępne pakiety, ceny) znajdują się na dedykowanych podstronach Sklepu.
  3. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT, jeżeli jest on należny).
  4. Do zawarcia Umowy o świadczenie usług dochodzi w momencie potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę (np. za pośrednictwem wiadomości e-mail).
  1. Warunki korzystania ze Sklepu
  1. Korzystanie ze Sklepu wymaga spełnienia przez Użytkownika następujących minimalnych wymagań technicznych:
    • Dostęp do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge) w najnowszej lub poprzedniej wersji.
    • Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
    • Włączona obsługa plików cookies oraz skryptów JavaScript (zalecane).
  2. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie, Klient wybiera dostępny termin Wieczoru saunowego, następnie przechodzi do formularza zamówienia, wypełnia wymagane dane (m.in. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu), a następnie finalizuje Zamówienie.
  3. Warunkiem skutecznego złożenia Zamówienia jest podanie prawidłowych i kompletnych danych wymaganych w formularzu zamówienia.
  4. Klient ponosi odpowiedzialność za poprawność przekazanych danych, w tym za konsekwencje podania nieprawidłowych danych.
  1. Płatności
  1. Klient może dokonać płatności za pośrednictwem dostępnych w Sklepie metod płatności (np. przelew bankowy, płatność elektroniczna, karta płatnicza, system szybkich płatności).
  2. Rozliczenia płatności elektronicznych odbywają się zgodnie z regulaminem i zasadami działania dostawcy usług płatniczych, z którego Sprzedawca korzysta.
  3. Termin płatności wynosi zazwyczaj 1-2 dni robocze (w przypadku przelewu tradycyjnego), chyba że opis usługi stanowi inaczej.
  4. Brak wpływu środków na konto Sprzedawcy w ustalonym terminie może spowodować anulowanie Zamówienia.
  1. Realizacja Zamówień
  1. Po zaksięgowaniu płatności Sprzedawca przystępuje do realizacji Zamówienia i dokonuje rezerwacji na wskazany termin Wieczoru saunowego.
  2. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji odbywa się poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres Klienta podany w trakcie składania Zamówienia.
  3. Klient zobowiązany jest stawić się w ustalonym terminie i miejscu zgodnie z informacjami przekazanymi w potwierdzeniu rezerwacji.
  4. W przypadku niestawienia się Klienta w zarezerwowanym terminie (o ile Regulamin lub uzgodnione warunki nie stanowią inaczej) rezerwacja zostaje uznana za zrealizowaną, a ewentualny zwrot środków zależy od indywidualnych warunków uzgodnionych ze Sprzedawcą.
  1. Prawo odstąpienia od Umowy
  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta), Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
  2. Prawo odstąpienia może nie przysługiwać, jeżeli usługa dotyczy rezerwacji związanej z wypoczynkiem, wydarzeniem rekreacyjnym lub kulturalnym, świadczonej w oznaczonym dniu lub okresie (art. 38 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta). W takim przypadku Klient zostanie o tym wyraźnie poinformowany w opisie usługi przed zawarciem umowy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien przesłać Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie (np. listownie lub e-mailem). Zaleca się skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy w sytuacjach, w których jest ono dozwolone, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania o odstąpieniu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiej samej metody płatności, jakiej użył Konsument (chyba że strony uzgodnią inaczej).
  1. Reklamacje
  1. Klient ma prawo zgłosić reklamację, jeżeli oferowana usługa nie jest realizowana zgodnie z Umową lub niniejszym Regulaminem.
  2. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po wystąpieniu nieprawidłowości – w formie pisemnej (listownie lub e-mailowo).
  3. Reklamacja powinna zawierać opis przyczyny jej złożenia oraz oczekiwany sposób jej rozpatrzenia.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony w takiej formie, w jakiej złożył reklamację (np. e-mailowo lub listownie).
  1. Odpowiedzialność i zasady korzystania z sauny
  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego lub niezgodnego z przeznaczeniem korzystania z usług sauny przez Klienta.
  2. Klient jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu obiektu Wolnica Dom, w tym zasad BHP, sanitarnych i porządkowych dotyczących sauny.
  3. Sprzedawca zaleca zapoznanie się z ewentualnymi przeciwwskazaniami zdrowotnymi do korzystania z sauny. W przypadku wątpliwości co do stanu zdrowia, przed skorzystaniem z usługi wskazana jest konsultacja z lekarzem.
  1. Ochrona danych osobowych
  1. Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników określa Polityka Prywatności dostępna pod adresem: https://wolnicadom.pl/polityka-prywatnocsi (lub w innej sekcji dotyczącej ochrony danych).
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji Zamówienia.
  3. Administratorem danych osobowych jest DE Consulting Usamah Afifi, NIP: 9521780399, REGON: 146454529, ul. Prochowa 24/26 m. 12, 04-360 Warszawa.
  1. Prawa autorskie
  1. Wszystkie materiały, w tym zdjęcia, grafiki, teksty i znaki towarowe zamieszczone w Sklepie, są chronione prawem autorskim.
  2. Zabronione jest kopiowanie, rozpowszechnianie czy modyfikowanie materiałów dostępnych w Sklepie bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub odpowiednich podmiotów uprawnionych.
  1. Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym Kodeksu cywilnego i Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie z ważnych przyczyn (m.in. zmiana przepisów prawa, zmiana sposobów płatności, rozszerzenie lub zmiana funkcjonalności Sklepu). Zmiany będą obowiązywały od chwili wyraźnego wskazania w Sklepie, jednak nie naruszają praw nabytych przez Klienta przed wprowadzeniem zmian.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Sklepie i obowiązuje Klientów, którzy złożą zamówienie po dniu jego wejścia w życie.
  1. Reklamacje i procedura zgłaszania
  1. Podstawa i zakres reklamacji
    • Klient ma prawo zgłosić reklamację, jeżeli oferowana usługa (np. rezerwacja miejsca w saunie – „Wieczór saunowy”) nie jest realizowana zgodnie z zawartą Umową lub postanowieniami niniejszego Regulaminu.
    • Reklamacja może dotyczyć w szczególności nieprawidłowości w przebiegu rezerwacji, realizacji usługi, ewentualnych usterek lub niedociągnięć, za które odpowiada Sprzedawca.
  2. Sposób zgłaszania reklamacji
    • Reklamację należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@wolnicadom.pl.
    • W wiadomości reklamacyjnej prosimy o podanie następujących informacji:
      1. Imię i nazwisko Klienta (lub dane firmy, jeśli dotyczy),
      2. Numer zamówienia/rezerwacji lub datę jej dokonania,
      3. Szczegółowy opis przyczyny reklamacji (na czym polega problem, wady lub nieprawidłowości),
      4. Preferowany sposób rozwiązania reklamacji (np. wyjaśnienie, rekompensata – jeśli jest dopuszczalna, zmiana terminu usługi itp.),
      5. Dane kontaktowe (adres e-mail i/lub numer telefonu), które umożliwią szybki kontakt w celu wyjaśnienia sprawy.
  3. Termin rozpatrzenia reklamacji
    • Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zgłoszenia.
    • O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail, z którego wpłynęło zgłoszenie (lub inny wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym).
  4. Odpowiedzialność Sprzedawcy i ograniczenia
    • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego lub niezgodnego z instrukcjami korzystania z usługi (sauny) przez Klienta, w tym nieprzestrzegania regulaminu obiektu Wolnica Dom.
    • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia losowe lub siły wyższe, które uniemożliwiają Klientowi skorzystanie z rezerwowanej usługi (np. nieprzewidziana awaria infrastruktury lub zdarzenia niezależne od Sprzedawcy).
    • W przypadku, gdy reklamacja jest bezzasadna (np. nie wynika z uchybień leżących po stronie Sprzedawcy), Sprzedawca może odmówić uwzględnienia roszczeń Klienta.
  5. Tryb odwoławczy
    • Jeżeli Klient nie zgadza się z decyzją Sprzedawcy w sprawie reklamacji, może w terminie 7 dni od otrzymania informacji o sposobie rozpatrzenia złożyć odwołanie – w takiej samej formie jak reklamacja (e-mail: kontakt@wolnicadom.pl).
    • Sprzedawca ponownie rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia odwołania i poinformuje Klienta o ostatecznej decyzji.
  6. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
    • Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów konsumenckich, np. poprzez stały polubowny sąd konsumencki czy mediację przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).

 

Zadzwoń