- Postanowienia ogólne
- Właścicielem Sklepu Internetowego (dalej: „Sklep”) i jednocześnie podmiotem świadczącym usługi sprzedaży (dalej: „Sprzedawca” lub „Usługodawca”) jest:
DE Consulting Usamah Afifi
NIP: 9521780399, REGON: 146454529
Adres siedziby: ul. Prochowa 24/26 m. 12, 04-360 Warszawa
Adres korespondencyjny (jak wyżej). - Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres e-mail podany na stronie Sklepu) oraz pod adresem korespondencyjnym wskazanym powyżej.
- Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu (o ile z treści Regulaminu nie wynika inaczej).
- Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
- Sprzedawca świadczy w Sklepie usługi polegające na umożliwieniu Rezerwacji miejsc na „Wieczory saunowe” w obiekcie Wolnica Dom.
- Definicje
- Regulamin – niniejszy dokument wraz z załącznikami (jeżeli takie występują).
- Sklep lub Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem: https://wolnicadom.pl/sklep-wieczory-saunowe/, za pośrednictwem której Użytkownik może złożyć Zamówienie dotyczące rezerwacji miejsc w saunie (Wieczory saunowe).
- Sprzedawca / Usługodawca – DE Consulting Usamah Afifi, NIP: 9521780399, REGON: 146454529, ul. Prochowa 24/26 m. 12, 04-360 Warszawa.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Użytkownik / Klient – każda osoba fizyczna lub prawna korzystająca ze Sklepu i dokonująca Rezerwacji w celu zawarcia Umowy.
- Umowa – umowa o świadczenie usług rezerwacji miejsc w saunie (Wieczory saunowe) zawierana na odległość za pośrednictwem Sklepu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- Rezerwacja / Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy o świadczenie usługi rezerwacji miejsc w saunie, określające w szczególności rodzaj i termin usługi, a także dane Klienta.
- Newsletter – nieodpłatna usługa elektroniczna, która umożliwia Użytkownikowi otrzymywanie od Sprzedawcy informacji handlowych i marketingowych (np. o promocjach).
- Zakres i charakter oferowanych usług
- Za pośrednictwem Sklepu Klienci mogą dokonać zakupu (rezerwacji) miejsca na „Wieczory saunowe” w obiekcie Wolnica Dom w wybranych terminach.
- Szczegółowe informacje na temat usług (sauna, terminy, dostępne pakiety, ceny) znajdują się na dedykowanych podstronach Sklepu.
- Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT, jeżeli jest on należny).
- Do zawarcia Umowy o świadczenie usług dochodzi w momencie potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedawcę (np. za pośrednictwem wiadomości e-mail).
- Warunki korzystania ze Sklepu
- Korzystanie ze Sklepu wymaga spełnienia przez Użytkownika następujących minimalnych wymagań technicznych:
- Dostęp do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge) w najnowszej lub poprzedniej wersji.
- Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
- Włączona obsługa plików cookies oraz skryptów JavaScript (zalecane).
- W celu złożenia Zamówienia w Sklepie, Klient wybiera dostępny termin Wieczoru saunowego, następnie przechodzi do formularza zamówienia, wypełnia wymagane dane (m.in. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu), a następnie finalizuje Zamówienie.
- Warunkiem skutecznego złożenia Zamówienia jest podanie prawidłowych i kompletnych danych wymaganych w formularzu zamówienia.
- Klient ponosi odpowiedzialność za poprawność przekazanych danych, w tym za konsekwencje podania nieprawidłowych danych.
- Płatności
- Klient może dokonać płatności za pośrednictwem dostępnych w Sklepie metod płatności (np. przelew bankowy, płatność elektroniczna, karta płatnicza, system szybkich płatności).
- Rozliczenia płatności elektronicznych odbywają się zgodnie z regulaminem i zasadami działania dostawcy usług płatniczych, z którego Sprzedawca korzysta.
- Termin płatności wynosi zazwyczaj 1-2 dni robocze (w przypadku przelewu tradycyjnego), chyba że opis usługi stanowi inaczej.
- Brak wpływu środków na konto Sprzedawcy w ustalonym terminie może spowodować anulowanie Zamówienia.
- Realizacja Zamówień
- Po zaksięgowaniu płatności Sprzedawca przystępuje do realizacji Zamówienia i dokonuje rezerwacji na wskazany termin Wieczoru saunowego.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji odbywa się poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres Klienta podany w trakcie składania Zamówienia.
- Klient zobowiązany jest stawić się w ustalonym terminie i miejscu zgodnie z informacjami przekazanymi w potwierdzeniu rezerwacji.
- W przypadku niestawienia się Klienta w zarezerwowanym terminie (o ile Regulamin lub uzgodnione warunki nie stanowią inaczej) rezerwacja zostaje uznana za zrealizowaną, a ewentualny zwrot środków zależy od indywidualnych warunków uzgodnionych ze Sprzedawcą.
- Prawo odstąpienia od Umowy
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta), Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
- Prawo odstąpienia może nie przysługiwać, jeżeli usługa dotyczy rezerwacji związanej z wypoczynkiem, wydarzeniem rekreacyjnym lub kulturalnym, świadczonej w oznaczonym dniu lub okresie (art. 38 pkt 12 Ustawy o prawach konsumenta). W takim przypadku Klient zostanie o tym wyraźnie poinformowany w opisie usługi przed zawarciem umowy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien przesłać Sprzedawcy jednoznaczne oświadczenie (np. listownie lub e-mailem). Zaleca się skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku odstąpienia od umowy w sytuacjach, w których jest ono dozwolone, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania o odstąpieniu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiej samej metody płatności, jakiej użył Konsument (chyba że strony uzgodnią inaczej).
- Reklamacje
- Klient ma prawo zgłosić reklamację, jeżeli oferowana usługa nie jest realizowana zgodnie z Umową lub niniejszym Regulaminem.
- Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po wystąpieniu nieprawidłowości – w formie pisemnej (listownie lub e-mailowo).
- Reklamacja powinna zawierać opis przyczyny jej złożenia oraz oczekiwany sposób jej rozpatrzenia.
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony w takiej formie, w jakiej złożył reklamację (np. e-mailowo lub listownie).
- Odpowiedzialność i zasady korzystania z sauny
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego lub niezgodnego z przeznaczeniem korzystania z usług sauny przez Klienta.
- Klient jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu obiektu Wolnica Dom, w tym zasad BHP, sanitarnych i porządkowych dotyczących sauny.
- Sprzedawca zaleca zapoznanie się z ewentualnymi przeciwwskazaniami zdrowotnymi do korzystania z sauny. W przypadku wątpliwości co do stanu zdrowia, przed skorzystaniem z usługi wskazana jest konsultacja z lekarzem.
- Ochrona danych osobowych
- Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników określa Polityka Prywatności dostępna pod adresem: https://wolnicadom.pl/polityka-prywatnocsi (lub w innej sekcji dotyczącej ochrony danych).
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji Zamówienia.
- Administratorem danych osobowych jest DE Consulting Usamah Afifi, NIP: 9521780399, REGON: 146454529, ul. Prochowa 24/26 m. 12, 04-360 Warszawa.
- Prawa autorskie
- Wszystkie materiały, w tym zdjęcia, grafiki, teksty i znaki towarowe zamieszczone w Sklepie, są chronione prawem autorskim.
- Zabronione jest kopiowanie, rozpowszechnianie czy modyfikowanie materiałów dostępnych w Sklepie bez pisemnej zgody Sprzedawcy lub odpowiednich podmiotów uprawnionych.
- Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym Kodeksu cywilnego i Ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie z ważnych przyczyn (m.in. zmiana przepisów prawa, zmiana sposobów płatności, rozszerzenie lub zmiana funkcjonalności Sklepu). Zmiany będą obowiązywały od chwili wyraźnego wskazania w Sklepie, jednak nie naruszają praw nabytych przez Klienta przed wprowadzeniem zmian.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Sklepie i obowiązuje Klientów, którzy złożą zamówienie po dniu jego wejścia w życie.
- Reklamacje i procedura zgłaszania
- Podstawa i zakres reklamacji
- Klient ma prawo zgłosić reklamację, jeżeli oferowana usługa (np. rezerwacja miejsca w saunie – „Wieczór saunowy”) nie jest realizowana zgodnie z zawartą Umową lub postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Reklamacja może dotyczyć w szczególności nieprawidłowości w przebiegu rezerwacji, realizacji usługi, ewentualnych usterek lub niedociągnięć, za które odpowiada Sprzedawca.
- Sposób zgłaszania reklamacji
- Reklamację należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@wolnicadom.pl.
- W wiadomości reklamacyjnej prosimy o podanie następujących informacji:
- Imię i nazwisko Klienta (lub dane firmy, jeśli dotyczy),
- Numer zamówienia/rezerwacji lub datę jej dokonania,
- Szczegółowy opis przyczyny reklamacji (na czym polega problem, wady lub nieprawidłowości),
- Preferowany sposób rozwiązania reklamacji (np. wyjaśnienie, rekompensata – jeśli jest dopuszczalna, zmiana terminu usługi itp.),
- Dane kontaktowe (adres e-mail i/lub numer telefonu), które umożliwią szybki kontakt w celu wyjaśnienia sprawy.
- Termin rozpatrzenia reklamacji
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zgłoszenia.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail, z którego wpłynęło zgłoszenie (lub inny wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym).
- Odpowiedzialność Sprzedawcy i ograniczenia
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego lub niezgodnego z instrukcjami korzystania z usługi (sauny) przez Klienta, w tym nieprzestrzegania regulaminu obiektu Wolnica Dom.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia losowe lub siły wyższe, które uniemożliwiają Klientowi skorzystanie z rezerwowanej usługi (np. nieprzewidziana awaria infrastruktury lub zdarzenia niezależne od Sprzedawcy).
- W przypadku, gdy reklamacja jest bezzasadna (np. nie wynika z uchybień leżących po stronie Sprzedawcy), Sprzedawca może odmówić uwzględnienia roszczeń Klienta.
- Tryb odwoławczy
- Jeżeli Klient nie zgadza się z decyzją Sprzedawcy w sprawie reklamacji, może w terminie 7 dni od otrzymania informacji o sposobie rozpatrzenia złożyć odwołanie – w takiej samej formie jak reklamacja (e-mail: kontakt@wolnicadom.pl).
- Sprzedawca ponownie rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia wpłynięcia odwołania i poinformuje Klienta o ostatecznej decyzji.
- Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
- Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów konsumenckich, np. poprzez stały polubowny sąd konsumencki czy mediację przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).